مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل در گفتگو با بسیج:

خدمتگزاری صادقانه به مردم مهم‌ترین ارزش اخلاقی در جامعه است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل خدمتگزاری صادقانه به مردم را مهم‌ترین ارزش اخلاقی در جامعه دانست و گفت: انسان در راستای خدمت به جامعه در هر عرصه‌ای که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد صادقانه خدمتگزاری کند.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۷۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

خدمتگزاری صادقانه به مردم مهم‌ترین ارزش اخلاقی در جامعه است

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مقری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل  با اشاره به اینکه  انسان در طول روز و هفته همواره باید به مسائل اخلاقی وجود خویش بپردازد، گفت: انسان باید  از خصایص و رفتارهای های ناپسند دوری و رفتارهای شایسته را جایگزین آن کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل افزود: هر لغزش و کوتاهی دراین زمینه امکان لغزش انسان در گرداب گناهان را می افزاید، بعضا یک نگاه به نامحرم، یک غیبت یا تهمت و ... سالها انسان را از خدا دور می نمایند که جبران آن براحتی نخواهد نبود.

حجت الاسلام مقری در ادامه خاطرنشان کرد: عدم توجه به حضور در پیشگاه ذات باری تعالی و عدم اشتغال به امورات مثبت و سازنده از جمله عوامل مهم دل مشغولی ها و پرداختن به امورات واهی و بعضا گناه می باشد.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل  انسان باید در جایگاه انسانیت مراتب ارزشمند خود را بداند و در راستای خدمت به جامعه در هر عرصه ای که مسئولیتی را بر عهده می گیرد صادقانه خدمتگزاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها