جلسه هم اندیشی اعیاد دهه کرامت بین فعالان فرهنگی صفاشهر قم با مدیران شهرداری

جلسه هم اندیشی بین فعالان فرهنگی مسجد الزهرا(س) و مسجد امام حسن عسکری(ع) با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در راستای برنامه ریزی برای ایام اعیاد قربان تا غدیر انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۸۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

جلسه هم اندیشی اعیاد دهه کرامت بین فعالان فرهنگی صفاشهر قم با مدیران شهرداری

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شیرین اردشیری، جانشین فرمانده پایگاه امام حسن عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: جلسه هم اندیشی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی  برای اعیاد پیش رو بین معاون فرهنگی شهرداری و فعالان فرهنگی محله انجام شد.

وی گفت: مقرر شد با مساعدت پایگاه برادران و شهرداری پرچم زدن در محله، جوشکاری، برش و نصب پایه‌های پرچم با اجازه اهالی محله و کسبه از محل مسجد الزهرا و فلکه ۱۴ معصوم تا مسجد امام حسن عسگری و کوچه ۵ صفاشهر انجام شود.

اردشیری همچنین افزود: تصمیم گرفته شد؛ جشن اعیاد ولایت و امامت به مدت چند شب در مسجد امام حسن عسکری با حضور مردم ولایتمدار محله انجام شود و نیز برگزاری یک شب جشن در فضای پارک کوهپایه برای شرکت عموم مردم،برنامه‌ریزی شد.

اطعام حاضرین با سفره تبرکی عید غدیر و قربانی کردن و در اختیار نیازمندان محله قرار دادن نیز از تصمیمات این هم‌اندیشی بود.

جانشین فرمانده پایگاه امام حسن عسکری پایان یادآور شد: با حضور معاون فرهنگی شهرداری به مشکلات محله هم پرداخته شد که مهم‌ترین آنها کمبود دستگاه خودپرداز عابر بانک و ازدیاد سگ‌های ولگرد و چگونگی فراهم کردن بودجه مراسمات و اعیاد مذهبی و غیره بود.

انتهای پیام/ لیلی عابدینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار