مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای اقدام مذبوحانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۶۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، متن این بیانیه به شرح زیر است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ ۙ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا»

اقدام مذبوحانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، کتاب آسمانی بالغ بر یک میلیارد مسلمان جهان موجبات انزجار، خشم و عصیان پیروان آخرین دین الهی یعنی اسلام مبین را فراهم ساخت. متأسفانه برای چندمین بار این حرکت غیرمنطقی و ضدحقوق بشری در کشور سوئد که مدعی رعایت احترام به حقوق بشر است، صورت پذیرفت.

این عمل گستاخانه که منتهای سفاهت و جهالت جهان غرب است؛ نشان از اوج استیصال و ناتوانی دشمنان اسلام و تکرار شیونِ شیاطین امروز در برابر منطق نیرومند قرآن کریم در تسخیر افکار جهانیان و گسترش سریع اسلام در جهان امروز به‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه‌ی سردمداران استکبار است.

بی‌احترامی به کتاب آسمانی که در سال‌های اخیر در سوئد رخ داده است، نشانه انحطاط اعتقادی، فکری و اخلاقی افرادی است که با توجه به شناخت خود از حقانیت قرآن، برای نفع شخصی خود آن را انکار می‌کنند. کسانی که خواهان دموکراسی و آزادی بیان هستند باید بدانند که بی‌احترامی به قرآن بی‌احترامی به تمام کتب الهی و جامعه بشری است و اسلام مکمل محتوای دینی همه ادیان است.

مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم نمودن این گونه رفتارهای خصمانه و نفرت انگیز، اعلام می‌دارد این اقدامات عبث و بیهوده، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت. همچنین از عموم مسلمانان جهان و نیز دولت‌های اسلامی درخواست می‌شود ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات امت اسلامی در سراسر جهان، نهادهای بین المللی را وادار به واکنش مناسب در برابر این اعمال شنیع نمایند.

«مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد»

ارسال نظرات
آخرین اخبار