خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از ذبح یک راس گوسفند و توزیع 25 بسته گوشت بین خانواده های کم برخوردار در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۳۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، به مناسبت عید قربان گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خواهران در این محله در حاشیه این کمک های جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان، بسیجیان با جمع آوری کمک های مردمی از بین نمازگزاران و اهالی محله و تهیه و توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمندان، دل خانواده های بی بضاعت را شاد کردند.

او افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات، ۲۵ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توسط گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پایگاه با حفظ شان و منزلت خانواده ها توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: خیرین همواره یار و یاور ما بوده و در عرصه های مختلف همچون تهیه جهیزیه نوعروسان، کمک های آموزشی و تحصیلی، کمک های درمانی، توزیع البسه و سایر موارد دیگر مشارکت دارند.

ادهم در ادامه اضافه کرد: همچنین سه کارتن طالبی و گرمک نیز با یاری خیرین بین نیازمندان با یاری این گروه جهادی تهیه و توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها