خبرهای داغ:
سردار تنگسیری:

آب بین المللی خلاف تصور آمریکایی‌ها در خلیج فارس نداریم/ اردوی راهیان پیشرفت دریایی بستر استخراج گنج‌های دستاوردهای انقلاب

فرمانده نیروی دریایی سپاه مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را مشهد شهدا برشمرد و افزود: اردوی راهیان پیشرفت دریایی بستر استخراج گنج های دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۸۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

آب بین المللی خلاف تصور آمریکایی‌ها در خلیج فارس نداریم/ اردوی راهیان پیشرفت دریایی بستر استخراج گنج‌های دستاوردهای انقلاب

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید براینکه آب بین المللی خلاف تصور آمریکایی ها در خلیج فارس نداریم، گفت: اردوی راهیان پیشرفت دریایی بستر استخراج گنج های دستاوردهای انقلاب است.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش تجلی اخلاص، اظهار کرد: رهبر انقلاب تأکید بر کیفی‌سازی راهیان نور دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تشکیل راهیان خلیج فارس، افزود: ناگفته‌هایی که در دریا صورت گرفته بود را در این راستا روایت کردیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ۸٠۵ شهید در نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: راهیان ویژه را در جزایر نازعات برگزار کردیم، این شهدا تو دهنی بزرگ یه استکبار جهانی زدند.

فرمانده نیروی دریایی با تأکید براینکه آمریکایی‌ها در خلیج فارس تنها آب دهان خود را مزه مزه می‌کنند، اضافه کرد: شش سیلی محکم به چهره آمریکا نواختیم.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه خیلی از تجهیزات آمریکا را در خلیج فارس ساقط کردیم، اظهار کرد: جوانان ما باید با این دستاوردها و امکانات دریایی جمهوری اسلامی آشنا شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید براینکه ۹٠ درصد تجارت و مبادلات را در دریا انجام می‌دهیم، تأکید کرد: صادرات نفت و گاز و سایر کالاها از دریا انجام می‌شود.

سردار تنگسیری با بیان اینکه اگر ناو و موشک نباشد، امنیت به مخاطره می‌افتد، اظهار داشت: 2200 کیلومتر مرز آبی در جنوب و 1200 کیلومتر ساحل در شمال کشور و جزایر متعدد داریم و جوانان باید با این ظرفیت آشنا شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نقش راهیان نور دریایی در جهاد تبیین، افزود: جوانان با این جزایر آشنا می شوند و حتی نمایندگان مجلس ششم هم برای اولین بار با ظرفیت جزیره تنب بزرگ در کنار لارک آشنا شدند.

سردار تنگسیری با اشاره به ساختار استراتژی جزیره بو موسی، تصریح کرد: یکی از ثمرات اردوهای پیشرفت آشنایی جوانان با این ظرفیت‌هاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کشتی‌های بیگانه مجبور هستند از آبراه‌های ایران حرکت کنند، اضافه کرد: آب بین المللی در خلیج فارس وجود ندارد ولی آبراه بین المللی است که آمریکایی‌ها این ادعا را دارند.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه باید ایثار شهدا را برای جوانان روایت کنیم، اظهار کرد: باید جوانمردی‌ها در خلیج فارس را از دوران دفاع مقدس تا امروز سینه به سینه روایت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ ترکیبی این نبرد نابرابر در مقابل دشمن، قطعا پیروز خواهد بود.

سردار تنگسیری اظهار داشت: وعده‌های الهی تحقق پیدا خواهد کرد و دشمنان ما روز به روز منزوی و در نهایت از بین می‌روند و آنچه باقی می‌ماند حق است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را مشهد شهدا برشمرد و افزود: اردوی راهیان پیشرفت دریایی بستر استخراج گنج های دستاوردهای انقلاب است.

سردار تنگسیری با تأکید براینکه دشمنان برای تجاوز به ایران اسلامی یاید از روی پیکرهای ما رد شوند، تصریح کرد: ما سرباز انقلاب هستیم و در برابر دشمنان مستحکم ایستادیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ترسی از شهادت نداریم، خاطر نشان کرد: شهادت، عاقبت به خیری است.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار