خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید بابایی پور همدان خبر داد

پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام توسط صندوق قرض‌الحسنه پایگاه شهید بابایی پور همدان

همدان- فرمانده پایگاه شهید بابایی پور همدان با اشاره به فعالیت صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار گفت: صندوق قرض‌الحسنه حضرت زینب (س) این پایگاه تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۹۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام توسط صندوق قرض‌الحسنه پایگاه شهید بابایی پور همدان

سپیده عباسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت و آثار اجتماعی صندوق‌های قرض الحسنه اظهار کرد: قرض الحسنه روحیه همبستگی، مسئولیت پذیری، انصاف و مهرورزی را در جامعه زنده می‌کند.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه حضرت زینب (س) در سال ۱۳۹۸ راه اندازی شده و مورد استقبال افرادی زیادی قرار گرفته است، گفت: این صندوق قرض الحسنه باعث ایجاد کارگاه‌های خیاطی، رشته‌بری، جوراب بافی، سبد بافی، قارچ، امورات کشاورزی و... شده است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی پور همدان ابراز کرد: از مهمترین اهداف صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار کمک به اشتغالزایی در روستا‌ها است.

وی ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه حضرت زینب (س) این پایگاه تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت کرده است که مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری بوده است و ۱۳۰ میلیون تومان نیز حمایت از اشتغال خرد و مشاغل خانگی بوده است.

عباسی کیا بیان کرد: فرهنگ قرض الحسنه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرید چراکه قرض الحسنه یک عمل اخلاقی  است که اثرات فردی، اقتصادی، اجتماعی و اخروی دارد و شاید بتوان قرض الحسنه را نیز مانند انفاق  یک سنت به یادگار مانده اخلاقی از قرآن کریم و اهل بیت (ع) برشمرد، سنتی که می‌تواند در فرد و جامعه منشا بسیاری از آثار و برکات حسن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار