فرمانده ناحیه مقاومت عباس آباد از دو کشتی گیر قهرمان تجلیل کرد

ساری-سرهنگ تدریسی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بهمراه حجت‌الاسلام باباپور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عباس آباد از دو ورزشکار قهرمان عباس آبادی مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۱۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ تدریسی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عباس آباد بهمراه حجت‌الاسلام والمسلمین باباپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، سروان داجلری مسؤل تربیت بدنی سپاه، سروان پاسدار فقیه عبدالهی فرمانده حوزه و مسؤل ورزش و جوانان شهرستان با دو ورزشکار قهرمان عباس آبادی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی علی اکبر زرودی و  امیر عباس رمضانی دیدار و از آنان تجلیل کردند.

سرهنگ تدریسی دراین دیدار ضمن تقدیراز تلاش های ورزشکاران  با اشاره به اینکه کشتی بعنوان ورزش ملی ما محسوب می شود،گفت: کشتی را حمایت خواهیم کرد و در این راه انتظار داریم مسئولین شهرستان هم کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت عباس آباد افزود: امر ورزش به سلامتی جسم کمک می کند و حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه ها باعث می شود که از بسیاری از خطرات و فسادها دور باشند،البته باید در کشتی کار فرهنگی انجام شود تا کشتی گیران ضمن آمادگی جسم خود، روح خود را نیز پرورش دهند.

سرهنگ تدریسی خاطرنشان کرد: اگر به نونهالان و نوجوانان مستعد شهرستان که قابلیت های خوبی از لحاظ بدنی دارند توجه ویژه شود و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم، قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.


گفتنی است؛  علی اکبر زرودی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی نائب قهرمان و نیز امیر عباس رمضانی در رده سنی نونهالان علاوه بر کسب مقام اول کشوری، عضویت تیم ملی را نیز کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها