ورود بانوان طلبه به عرصه تبلیغ دینی تاثیرگذار است

اردبیل- مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: ورود خواهران طلبه در راستای تضمین جلوه‌های زیبای ایمان در گرایش جوانان به مباحث دینی تأثیرگذار است.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۳۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

ورود بانوان طلبه به عرصه تبلیغ دینی تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل اظهار کرد: خواهران متدین و مذهبی طلبه در صورت ایجاد انگیزه در آنها تمایل همکاری با دانشگاه را دارند و به طور قطع همکاری آنها در زمینه زن و خانواده مثمرثمر خواهد بود.

وی با اشاره به موفقیت‌های مختلف خواهران حوزوی در عرصه‌های علمی، پژوهشی تصریح کرد: پژوهشگرهای توانمندی در مدارس علمیه بانوان تربیت شده‌اند و گواه آن کسب رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات و همایش‌های پژوهشی مختلف است، بنابراین آمادگی کامل در زمینه پژوهش با دانشگاه را نیز داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل نقش نمایی مبلغان خواهر حوزوی در مجامع مختلف را ستودنی بیان کرد و گفت: در حال حاضر طلاب ما در مدارس امین آموزش و پرورش اثرگذاری ویژه‌ای داشته‌اند به طوری که بر اساس آمار موجود، تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان با باورها و اعتقادات نادرست به بانوی مذهبی و محجبه کامل تبدیل شده‌اند.

حجت‌الاسلام خواسته افزود: اگر سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های لازم از سوی نهادهای مختلف از طلاب خواهر صورت گیرد، به طور قطع تأثیر حضورشان را در جامعه خواهیم دید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور مبلغان خواهر حوزوی در محیط دانشگاه، به طور قطع در مباحث زن و خانواده آثار و برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

در ادامه رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های اردبیل از همکاری‌های مسئولان و طلاب حوزه علمیه خواهران با دانشگاه قدردانی کرد و ادامه داد: هم اکنون ما تعداد قابل توجهی خواهر مبلغ و استاد در نهاد نمایندگی دانشگاه داریم و همکاری آنها را ارج می‌نهیم.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی اضافه کرد: ما نباید نشست مشترک حوزه و دانشگاه را به روز وحدت حوزه و دانشگاه محدود کنیم بلکه باید در بازه زمانی‌های مختلف این نشست‌ها برگزار شود و تبادل نظر اتفاق بیفتد تا به فضل الهی شاهد دانشگاه و دانشجوی آرمانی در کشور باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار