حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران
کد خبر: ۹۵۲۴۲۴۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی: ماندگارترین و اثرگذارترین کارها در بسیج انجام می شود

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع جهادگران تبین، اظهار کرد: ولایت اهل بیت(ع) سد نفوذ ناپذیر بر توطئه های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: عامل ماندگاری انقلاب بعد از ولایت، بسیج است و این شجره طیبه مظهر تجلی حضور و نقش آفرینی امت در میدان است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مقابل فتنه های دشمن بعد از هدایت الهی و بی نظیر رهبر معظم انقلاب، بسیج عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ماندگارترین و اثرگذارترین کارها در مجموعه بسیج انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: جهاد، یک اصل همیشگی و پیوسته در زندگی جبهه حق بوده و جهاد تعطیل بردار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید براینکه ویزای ورود به بهشت، جهاد است، تصریح کرد: از مهمترین آزمون الهی در قرآن کریم جهاد و صبر است، مجاهدین در ادبیات قرآن، منتخبین خدا هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شما جهادگران برگزیده خدا هستید، اضافه کرد: جهاد، تعطیل بردار نیست، مصادیق جهاد متفاوت است.زندگی در فرهنگ قرآن با جهاد است.

بسیج میدان دار جهاد علمی
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن در برخی مواقع خرمشهر فکری را هدف قرار می دهد، تصریح کرد: یکی از برجسته ترین مصادیق جهاد، جهاد علمی است و بسیج به این جهاد در سنگر دانشگاه ها و حوزه ها توجه دارد.

جهاد تبیین مبنای همه جهادهاست
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید براینکه جهاد خدمت رسانی از زیباترین سنگرهای جهادی است، اضافه کرد: اما از همه مهمتر جهاد تبیین است، زیرا مبنای سایر محورهای دیگر جهاد است.

میدان تقابل در جهاد تبیین کجاست؟
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در مقابله با بزرگترین کید دشمن است، تصریح کرد: جهاد تبیین در برابر تحریف و نفوذفکرها بسیار اهمیت دارد.


مصادیق عمل جهادی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز در حال جنگ و جهاد هستیم، با اشاره به یک ویژگی عمل جهادی، گفت: تلاش خستگی ناپذیر، عمل در برابر دشمن، دشمن شکنی و فی سبیل الله بودن از مصادیق عمل جهادی است.


انقلاب اسلامی مولود جدید اسلام ناب و زمینه ساز ظهور
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی مولود جدید اسلام ناب و زمینه ساز ظهور است، تصریح کرد: یه تعبیر امام خامنه ای عزیز، انقلاب زنده و دنبال فتح سنگرهای جدید است و چون زنده است استکبار با این انقلاب دشمن است و در این راستامحافظ و سنگرنشین می خواهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران فلسفه بسیج با ادبیات عاشورایی را حراست و حفاظت از انقلاب دانست و اضافه کرد: بسیج کارنامه بسیار خوبی در این راستا دارد.

در مسیر حرکت انقلاب اسلامی توقف ممنوع
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی با وجود فتنه های زیاد دشمن، متوقف نشده است.

طیف های ۱۲ گانه دشمن
حجت الاسلام حاجی صادقی تأکید کرد: جبهه دشمن در جنگ شناختی وسیع است و برای همه جا برنامه دارد، دشمن با فضای مجازی در بین خانواده ها ورود پیدا کرده و این یعنی اینکه جبهه دشمن ناهمگون است و استکبار و رژیم اشغالگر و منافقین و در مجموع ۱۲طیف در جبهه دشمن قرار دارند.


ساخت زمین های بدلی در مقابله با اسلام
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی دنبال از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و برنامه های عملیاتی دشمن، مقابله ایدئولوژیک و خاموش کردن موتور انقلاب، با عنوان اسلام و دین است که دشمن با درست کردن اسلام های بدلی در زمین اسلام ستیزی بازی می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تغییر ذائقه فرهنگی مردم با عنوان نفوذ را از دیگر طرح های دشمن برشمرد و تصریح کرد: دشمن دنبال استحاله فرهنگی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تغییر محاسبات نخبگان با رویکرد اتمام عصر انقلابی گری را یکی دیگر از این طرح ها دانست و اضافه کرد: برخی از مسولین سابق، انقلابی گری را صاف و پوست کنده کنار گذاشته اند.

خبرنگار میثم پاشنگ 
ارسال نظرات