خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد

ذبح قربانی و تهیه گوشت برای نیازمندان توسط پایگاه شهیده سرداریان و حدیث همدان

همدان- فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید قربان، گروه جهادی پایگاه شهیده سرداریان و پایگاه حدیث تابعه این حوزه، اقدام به ذبح قربانی و تهیه گوشت برای نیازمندان کردند.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۳۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به اهمیت پندآموزی از اعیاد اسلامی تصریح کرد: عید قربان برای مسلمین باید یادآور دستگیری از مستمندان باشد و در این روز ذبح قربانی از مستحبات موکد است بنابراین پایگاه‌های بسیج به این امر اهتمام داشتند و نیازمندان را از یاد نبردند.

وی افزود: در این راستا گروه جهادی پایگاه شهیده سرداریان و پایگاه حدیث تابعه این حوزه، اقدام به ذبح قربانی و تهیه گوشت برای نیازمندان به مناسبت این ایام کردند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان با اشاره به اهمیت نمازهای جماعت عمومی بیان کرد: هیئت امنای مسجد سیدالشهداء (ع) نیز با همکاری پایگاه بسیج برادران و خواهران و پایگاه حدیث، نماز عید قربان در بوستان شهید مدنی برگزار کردند.

وی افزود: برگزاری سه شنبه‌های مهدوی و قرائت دعای پر فیض ندبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به مناسبت عید سعید قربان به همت مهدی یاوران مسجد سیدالشهدا(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات