خبرهای داغ:
کارگاه خوشنویسی آیات آسمانی قرآن کریم در پاسخ هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور اساتید و خوشنویسان برجسته استان خوزستان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در محل کتابشهر ایران صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۵۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن خوشنویسان ایران با اشاره به حرکت خودجوش خوشنویسان خوزستانی اظهار داشت: خوشنویسان استان در حرکتی خودجوش و خداپسندانه دور هم جمع شدند تا با کتابت کلام الله مجید پاسخ دندان شکنی به هتاکان دین مبین اسلام و قرآن کریم ارائه کنند.

 

 رضا زدوار ادامه داد: خداوند باری تعالی خود بهترین پاسدار دین مبین اسلام و کلام الله مجید است.

 

زدوار گفت: خوشنویسان استان خوزستان بر اساس وظیفه و به عنوان کاتبان وحی در این مکان حاضر شدند و پس از کتابت آیات کلام الله مجید به صورت خوشنویسی، آثارشان را با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم خواهند گذاشت.

 

همچنین اسماعیل قائدی، کارشناس هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: کارگاه خوشنویسی آیات آسمانی قرآن کریم که با حضور بیش از ۲۰ نفر از خوشنویسان استان برگزار شد در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد صورت گرفت.

 

وی ابراز داشت: خوشنویسان استان با کتابت آیات کلام الله مجید سعی داشتند این آیات را در قالب هنر به جهانیان نشان دهند.

 

قائدی با اشاره به محکومیت هتک حرمت به کلام الله مجید می‌گوید: چنین حرکاتی سبب نمی‌شود که از ارزش قرآن کریم کاسته شود؛ بلکه نور خدا '' قرآن'' بیش از پیش با حرکت مومنانه خوشنویسان استان خوزستان متجلی خواهد شد و جهانیان به معرفت قرآن بیش از پیش پی خواهند برد.

 

کارشناس هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان عنوان داشت: پیامی که از چنین کارگاه‌هایی منتقل می‌شود این است که دشمنان دست از دشمنی با مسیر خدا بردارند و بدانند که سربازان دین بیکار ننشستند و هرگاه خطر یا بی‌احترامی نسبت به قرآن کریم حس کنند جان خود را هم فدای قرآن می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها