خبرهای داغ:
دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان گفت: آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۲ در خوزستان با حضور بیش از ۶۸ هزار داوطلب در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۷۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رحیم پیغان دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۲ در خوزستان با حضور بیش از ۶۸ هزار داوطلب در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر از این تعداد دختر و ۲۴ هزار و ۹۲۳ نفر پسر هستند که در گروه‌های علوم تجربی، زبان خارجه، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و هنر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان افزود: داوطلبان گروه‌های آموزشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر صبح و عصر روز چهارشنبه و گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی صبح و عصر روز پنجشنبه، آزمون خود را برگزار می‌کنند.

 

پیغان با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۲ در ۴۶ حوزه برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دواطلب است که از این تعداد پنج هزار و ۸۰۸ نفر دختر و چهار هزار و ۹۶۲ نفر پسر هستند.

 

دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان عنوان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در این رویداد میزبان چهار هزار داوطلب در گروه علوم تجربی، یک هزار و ۷۰۶ نفر در گروه زبان خارجه، چهار هزار و ۱۰ نفر در گروه علوم انسانی، ۲ هزار و ۱۷۸ نفر در گروه علوم ریاضی و فنی و ۷۸۴ نفر در گروه هنر است.

 

وی ادامه داد: دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، الهیات و معارف اسلامی، اقتصاد و علوم اجتماعی، علوم کشاورزی، عمران و معماری و مهندسی حوزه‌های آزمون این دانشگاه هستند.

 

پیغان گفت: علاوه بر دانشگاه شهید چمران اهواز، آموزشکده فنی شهید چمران اهواز، جهاد دانشگاهی اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان اهواز میزبان داوطلبان خواهند بود.

 

دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان درباره برپایی باجه‌های رفع نقص آزمون نیز تصریح کرد: باجه‌های‌ رفع نقص آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۲ از صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها