ویژه برنامه جشن میلاد امام هادی (ع) در سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری جشن میلاد امام علی النقی (ع) همراه با برنامه های شاد و متنوع در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۸۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت با سعادت امام یازدهم شیعیان، امام علی النقی (ع) نصب سیم و جانمایی ریسه ها در جهت برگزاری ویژه برنامه جشن امام هادی (ع) توسط کارگروه فرهنگی و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) هماهنگی و برنامه ریزی های مختلف انجام و این ویژه برنامه در روز میلاد این امام همام در فضای بیرونی مسجد امام هادی (ع) در این محله با اجرای گروه باستانی و زورخانه ای از استان سمنان و گروه سرود پایگاه برگزار خواهد شد.

او افزود: همچنین در راستای اجرای طرح تابستانه نو+جوانه های صالحین، کلاس آموزش مداحی مقدماتی ویژه نوجوانان علاقه مند در پایگاه برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد، فعالیت ورزشی به صورت مداوم و روزانه در رشته فوتبال دستی و والیبال در محوطه پشت پایگاه و یا سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار و با استقبال گسترده ای همراه است.

امامی بیان داشت: حلقه قرآنی شهید ذوالفقاری در رده نونهالان و برگزاری جلسه ی اعضای شورا در جهت برنامه ریزی بهتر عملکرد پایگاه در طول سال از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار