کلاس آموزش خیاطی با همکاری پایگاه های بسیج سرخه برگزار شد

همزمان با فصل تابستان و در قالب طرح نوجوانه های صالحین، کلاس اموزش خیاطی به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۹۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نخستین جلسه آموزش خیاطی با مشارکت دو پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه با استقبال مطلوب هنرجویان و علاقه‌مندان در پایگاه آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

سمیه اروانه مربی خیاطی با بیان اینکه آموزش خياطي یکی از جذاب‌ترین و شغل‌های پردرآمد محسوب می‌شود، اظهار کرد: این مهارت با سرعت در حال رشد و توسعه است، برخی از افراد در جهت کسب درآمد و برخی دیگر بنا به علاقه ای که دارند این هنر را فرا می گیرند.

او با بیان اینکه هرسال علاقه مندان زیادی به سمت آن جذب تا این هنر را آموزش ببینند یا مهارت خود را ارتقا دهند، افزود: مهارت و سلیقه خیاط است که یک پارچه ساده را، به یک لباس زیبا تبدیل می‌کند.

این مربی خیاطی ادامه داد: خیاطی حتی می تواند به عنوان یک سرگرمی باعث شود که احساس آرامش و شادی کنیم و اوقات فراغت را به روشی سازنده و خلاقانه سپری کنیم.

اروانه خاطرنشان ساخت: با آموختن تکنیک‌های این هنر و افزودن سلیقه و ظرافت شخصی، می‌توان به خياطي به چشم یک کسب و کار تخصصی نگاه کرد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزش خیاطی این است تا هنرجویان بتوانند خیاطی را فراگرفته و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، از این طریق نیز درآمد زایی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار