خبرهای داغ:
اسماعیلی:

جهاد تبیین در بحث عفاف و حجاب باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد

همدان-مسئول سیاسی سپاه چهارمحال بختیاری گفت: تبادل تجربیات و اقدامات جهاد تبیین در راستای عفاف و حجاب باید سرلوحه همه کارها قرارگیرد.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۱۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا اسماعیلی در بازدید از اقدامات عفاف و حجاب نمایندگی سپاه ناحیه همدان و سرکشی از اقدامات پایگاه شهید عربعلی به جامه و حوزه حضرت فاطمه (س) همدان اظهارکرد: تبادل تجربیات و اقدامات جهاد تبیین در راستای عفاف و حجاب باید سرلوحه همه کارها قرارگیرد.

وی گفت: فتنه‌ای که اتفاق افتاد یک تهدید بود اما این تهدید، تهدیدی نیست که انقلاب اسلامی را از حرکت بازدارد.

مسئول سیاسی سپاه چهارمحال بختیاری تصریح کرد: دشمن در بحث حجاب با برنامه‌ریزی وارد شده است و ما هم باید با برنامه‌ریزی وارد شویم تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور نمادین در سطح تفجرگاه‌های شهر باعث اعتماد به نفس و بالا بردن پرچم افراد باحجاب است، ابراز کرد: بهتر است در مسائل علمی حجاب نیز وارد شویم، نخبگان بسیجی یا دانش آموزان موفق بسیجی از سمت بسیج مورد تشویق قرار گیرند.

اسماعیلی با بیان اینکه در بحث حجاب نگاه‌های سلبی باید آخرین نقطه ما باشد، گفت: شهید بهشتی می فرماید اگر به من فرصت دهند هم رجوی وهم منافقین راهدایت می‌کردم.

وی افزود: زنده نگه داشتن غدیر برای همین است، ما نباید نا امید شویم و باید به حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) متوسل شویم و برکتی که در راه انقلاب وجود دارد در هیچ راهی این برکت وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار