خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عید سعید غدیر خم افضل اعیاد است، بر "غدیر"، به عنوان شناسنامه شیعه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۴۴۳۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

عید سعید غدیر خم افضل اعیاد است/ غدیر، شناسنامه شیعه است

حجت الاسلام سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر توفیق داشتیم که اولین دوره توانمندسازی جهادگران عرصه تبیین را به تعداد ۷۰۰ نفر از هادیان سیاسی و روشنگران فرهنگی و شبکه تربیتی و مروجان اجتماعی در مجموعه سازمان بسیج مستضعفین در موضوعات مختلف جهاد تبیین برگزار کردیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: پس از پایان این دوره و آموزش‌های لازم به ماموریت‌های مورد نظر در این راستا خواهند پرداخت.

حجت الاسلام سرافراز تاکید کرد: شرکت کنندگان در این جلسه بایک شکوه و اشتیاق خاص موضوعات را دنبال کردند و از اساتید بسیار مجرب و خوبی در این دوره استفاده شده است، تا در راستای فرمایش ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین به عنوان امری لازم، ضروری و مهم تأکید دارند، نسبت به این وظیفه جامه عمل بپوشانیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در آستانه عید غدیر خم با اشاره به اینکه عید سعید غدیر خم افضل اعیاد است، اضافه کرد: اگر غدیر نبود، فطر، قربان و بعثت پاسدار پیدا نمی کرد و پاسدار همه این‌ها غدیر است.

حجت الاسلام سرافراز با بیان اینکه واقعه غدیر، یک واقعه تاریخی صرف نیست، تصریح کرد: غدیر، واقعه‌ای الهام بخش است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه غدیر، بخشی از تاریخ سرنوشت‌ساز اسلام است، اظهار کرد: غدیر شناسنامه شیعه است.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار