مامای جهادگر بسیجی و دغدغه‌مند قمی که زکات علم و مهارت خود را با خدمت‌رسانی به مراجعین پایگاه امام خمینی«ره» حوزه‌ امّ ابیها، پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۷۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

حرکت خودجوش مامای نمونه قمی در اردوی جهادی تک نفره

صدیقه محمدی فرمانده پایگاه امام خمینی حوزه‌ام ابیها، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: خانم‌ ایمانه خاکی از اعضای فعال بسیج پایگاه امام خمینی، که سابقه چندین سال مامایی در استان قم دارد، بعنوان مامای نمونه سال استان قم نیز معرفی شده است.

وی ادامه داد: خانم خاکی، با حضور در پایگاه امام خمینی رحمه الله علیه به ویزیت و مشاوره رایگان مراجعین می‌پردازد.

محمدی در انتها یادآورشد: خانم خاکی علاوه بر ویزیت رایگان، ماهانه کارگروه آموزشی در خصوص فرزندپروری و افزایش جمعیت را در سطح پایگاه مدیریت و اجرا می‌کند.

تأثیر روحیات بسیجی در خدمت بی‌منت

حرکت خودجوش مامای نمونه قمی در اردوی جهادی تک نفره

خانم‌ایمانه خاکی مامای بسیجی و نمونه قمی نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به انگیزه خود از این اقدام خداپسندانه، بیان داشت:من از حدود ۱۰-۱۱ سالگی عضو بسیج پایگاه امام خمینی رحمه الله هستم و تمامی آموزش‌های بسیج را در همین پایگاه یاد گرفتم و به جرات می‌گویم؛ یکی از عوامل مهمی که باعث شد به موفقیت‌های زیادی در رشته خود دست پیدا کنم، حضورم در پایگاه و بخصوص آشنایی با خانم محمدی فرمانده پایگاه امام خمینی، بود است.

وی اضافه کرد: هر چند که این خدمت بسیار ناچیز است اما بر خودم لازم می‌دانم در خدمت بسیجیان و در حد توانم مردم عزیز شهر قم باشم.

انتهای پیام/لیلی عابدینی

ارسال نظرات