خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌ها و میادین همچون سیل، زلزله، جنگ، اغتشاش و میدان‌های سخت و طوفان‌ها پای کار نظام هستند و می‌طلبد با استفاده از دو سلاح ایمان و امید دشمنان را ناامید و توطئه های آنان را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۴۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در نشست سیاسی بسیجیان شهر زیاران اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان این است که از هر راهی برای دلسردی و ناامید کردن مردم و خدشه وارد کردن به نظام اسلامی استفاده کند که طبق اذعان خودشان در طول ۴۳ سال عمر انقلاب همه توطئه‌ها و برنامه‌ها را چیدند اما شکست خوردند و درصدد هستند به دست ملت حکومت اسلامی را سرنگون کنند.

 وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی است که در جهت انقلاب در حرکت است، افزود: گرچه یک سری اشکالات هم وارد است و در زمینه معیشت، مردم مشکلاتی وجود دارد اما این دولتی که شبانه روز برای مردم تلاش می‌کند با دولتی که هیچ حرکتی برای مردم نکرد، متفاوت استـ همچنین دولتی که خزانه را خالی کرد با دولتی که خزانه را پر کرد، دولتی که در انبارها کالاهای اساسی را پر کرد با دولتی که اذعان کرد کالاهای اساسی به پایان رسیده، دولتی که با کشورهای منطقه زمینه همکاری و تعامل و فراهم کرد با دولتی که به فکر ارتباط با انگلیس، فرانسه و دولت‌های اروپایی بود، متفاوت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بسیجی بودن را یک نعمت و توفیق بزرگ الهی دانست و تصریح کرد: کسی که این توفیق شامل حالش شده چند نتیجه برای وی در پی دارد؛ نخست اینکه شیطان از وی دور می‌شود، اگر شیطان وسوسه اش کند و مرتکب گناه شود توفیق توبه و بازگشت پیدا می‌کند، سوم اینکه گناهانس از بین می‌رود و چهارم اینکه انسان صاحب شرح صدر می‌شود. یکی از مسائلی که در جامعه وجود دارد این است که به افراد حزب‌اللهی بسیجی و متدین توهین می‌شود که لازم است سعه صدر داشته باشند که در سال در فتنه سال گذشته با توجه به توهین‌های مختلف به بسیاری از مقدسات دستور بر شرح صدر و تحمل مسائل بود.

معبودی افزود: اینکه امام راحل می‌فرماید من افتخارم این است که یک بسیجی ام و از خدا می‌خواهم در روز قیامت با بسیجیان مرا محشور کند بیانگر این است که بسیجی بودن یک نعمت بزرگ الهی است و هر کسی موفق نمی‌شود در این دفتر نامش ثبت شود که با توجه به این مقام والایی که بسیجیان دارند طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید اهل تفاخر باشند بلکه باید متواضع باشند که امام علی(ع) در خطبه همام در وصف متقیان فرمود که افرادی در میان مردم حضور دارند که بسیار متواضع هستند.

وی ادامه داد: ورود به بسیج سبب می‌شود انسان عمل صالح انجام دهد که باید گفت هر کسی که در دنیا یک قدم خیر بردارد قطعاً توفیق الهی است و اگر توفیق الهی نباشد نمی‌تواند کار خیر انجام دهد.

این مسئول بیان کرد: بسیجیان رسالت سنگین و خطیری بر عهده دارند و باید در تحقق این رسالت گام‌ موثری بردارند که این رسالت مهم، یارگیری برای امام زمان (عج) و تربیت نیرو برای نظام و امام زمان (عج) است یعنی باید بهترین عناصر انقلاب اسلامی و نیروهای امام زمان به دست بسیجیان تربیت شوند.

معبودی در پایان گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌ها و میادین همچون سیل، زلزله، جنگ، اغتشاش و میدان‌های سخت و طوفان‌ها پای کار نظام هستند که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایمان و امید، می‌طلبد بسیجیان با استفاده از این دو سلاح قوی دشمنان را ناامید و توطئه های آنان را خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها