خبرهای داغ:
مرادی سیف خبر داد

ارائه خدمات با تعرفه‌های کم در درمانگاه‌های موسسه خدمات درمانی بسیجیان برای عموم مردم

همدان-مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان بااشاره به درمانگاه‌های این مجموعه گفت:این درمانگاه‌ها تنها برای بسیجیان نبوده و عموم مردم می‌توانند با پرداخت تعرفه‌های بسیار پائین از خدمات آن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۵۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

محمد مرادی سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و هدف از تشکیل آن ارائه خدمات درمانی به عموم مردم به ویژه بسیجیان و خانواده آنها است.

وی با بیان اینکه این موسسه زیر مجموعه بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین است و به دو طریق برای بسیجیان ارائه خدمت می‌کند، گفت: یکی درمان مستقیم که با ساخت درمانگاه‌ها و مجموعه‌های درمانی صورت می‌گیرد و دیگری ارائه خدمات به صورت غیر مستقیم است.

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان با اشاره به درمان غیر مستقیم موسسه ادامه داد: در این راستا بسیجیان و رزمندگانی از طریق بیمه تامین اجتماعی بسیجیان بیمه شده و موسسه به عنوان یک کارفرمای مجازی در این برنامه هست که بسیجیان می‌توانند از این طرح استفاده کنند و به صورت ماهیانه حق بیمه خود را پرداخت کرده و مشمول بیمه بازنشستگی و از کار افتادگی و دیگر خدماتی که بیمه تامین اجتماعی ارائه می‌کند، شوند.

وی با بیان اینکه دومین خدمت بیمه تکمیلی موسسه است، افزود: این بیمه یک بسته کاملی شامل بیمه حوادث و خسارت منازل مسکونی است که در این طرح طرف قرارداد بیمه دانا بوده و بسیجیان با پرداخت مبلغ ۷۲۰ هزار تومان، از خدمات درمانی این بیمه استفاده کنند.

مرادی حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی را از مهمترین برنامه‌های موسسه بیان کرد و گفت: برای حمایت از زوج‌های نابارور بسیجی، ما طرحی را به نام طرح رویش از ۵ سال گذشته شروع کرده‌ایم، و بسیجیان وارد شده در این طرح می‌توانند به مدت یکسال به صورت رایگان از خدمات طرح رویش برای فرزنددار شدن استفاده کنند و به لطف خدا از شروع این طرح بیش از ۵۶۰ فرزند متولد شده است.

وی ادامه داد: هدف موسسه خدمات درمانی این است که اگر فرد بیماری در یک خانواده وجود داشته، خانواده نباید به جز رنج بیماری فرد، رنج دیگری را متحمل شود خدمت دیگری در قالب طرح مددکاری ارائه می‌کند.

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان تصریح کرد: برای بسیجیان معسری که خود و افراد تحت تکفل آنها به بیماری‌های صعب العلاج یا سرطان و... مبتلا شده‌اند به صورت رایگان خدماتی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین کسانی هم که از ابتدای سال ۱۴۰۱ برای درمان بیماری‌های صعب العلاج اقدام کرده‌اند، می‌توانند به مراکز بیمه بسیجیان مراجعه کرده و هزینه‌هایی را که در این راستا انجام داده‌اند دریافت کنند.

مرادی عنوان کرد: طرح دیگری که ارائه می‌شود کارت مهر شفا است که این کارت‌ها برای بسیجیان ارائه می‌شود و می‌توانند از تمام موسسات خدمات درمانی کشور استفاده کنند.

وی افزود: مجموعه موسسه خدمات درمانی بسیجیان یک طرح آمایش ساخت درمانگاه‌ها را در برنامه خود داشته که از ابتدای سال ۱۴۰۰ این طرح شروع شده و قرار است تعداد درمانگاه‌ها به ۵۰۰ درمانگاه در سراسر کشور برسد و در همدان نیز تاکنون دو درمانگاه به نام درمانگاه مهر شفا در شهر همدان و درمانگاه شهید قهاری در اسدآباد احداث شده و به صورت مستقیم ارائه خدمات می‌کنند و قرار است در همه شهرستان‌های استان همدان، در مناطق کم برخوردار این درمانگاه‌ها احداث شود.

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان خاطرنشان کرد: این درمانگاه‌ها تنها برای بسیجیان نبوده و عموم مردم نیز می‌توانند با پرداخت تعرفه‌های بسیار پائین از خدماتی که در این درمانگاه‌ها ارائه می‌شود، استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار