جشن بزرگ عید غدیر در بوستان معلم سرخه برگزار شد

جشن بزرگ عید غدیر، با اجرای سرود نوگلان فاطمی، گروه سرود مصباح، نور افشانی و برنامه های متنوع در بوستان معلم سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۵۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت جشن بزرگداشت عیدالله اکبر در بوستان معلم در شهرستان سرخه برگزار شد.

سید ابوالقاسم سیادت رئیس هیئت مجمع فرهنگی مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه در طی سال های گذشته نیز ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله در سطح شهر و محله برگزار شده است، اظهار کرد: گرامیداشت ایام الله و اعیاد مسلمین با شرکت عموم در فضای شهری هدف این برنامه هاست.

او افزود: این برنامه با مشارکت شهرداری شهرستان، پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه در فضای باز و با اجرای برنامه های متنوع با هدف گرامیداشت غدیر برگزار شد.

رئیس هیئت مجمع فرهنگی مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: جشن بزرگ غدیر با اجرای سرود نوگلان فاطمی، گروه سرود مصباح، نور افشانی و برنامه های متنوع با شرکت عموم مردم برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است در حاشیه این برنامه برپایی ایستگاه نقاشی با حضور مربی مهد الزهرا (س) پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برای سرگرمی کودکان نیز از دیگر برنامه ها بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار