فرمانده ناحیه مقاومت ساری در گفتگو با بسیج خبر داد:

میزبانی۲۰۰موکب فرهنگی از مردم در جشن عید غدیر

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از برپایی ۲۰۰موکب فرهنگی به مناسبت عید غدیرخم به همت پایگاه های بسیج و نهادهای دولتی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۰۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

میزبانی۲۰۰موکب فرهنگی از مردم در جشن عید غدیر

خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدارسید ابراهیم شریفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از برپایی غریب به ۲۰۰ موکب به همت پایگاههای بسیج و ارگانهای دولتی در سطح شهرستان ساری خبر داد و گفت : غدیر واسطه فیض الهی با بشریت است که در آن دین الهی تکمیل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری افزود : عشق به اهل بیت عصمت و طهارت در بسیج متبلور است و از مسیر این تبلور چشم انداز حکومت جهانی حضرت حجت متصور می شود.

به گفته سرهنگ شریفی موکب هایی که در سطح شهر برپا می شود در قالب برنامه های متنوع فرهنگی چون پذیرایی،مسابقات سرگرمی،مولودی خوانی،اجرای نمایش هنری،اجرای زنده سرود،نمایشگاه کتاب،اسنداپ کمدی،هدیه کودک،نمایشگاه عفاف و حجاب،مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ احکام،ایستگاه سلامت،مشاوره پزشکی،ایستگاه عکس و دیگر برنامه های فرهنگی اجرا خواهد شد.

سرهنگ شریفی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سایر دستگاههای دولتی خاطر نشان کرد : در کنار پایگاههای بسیج ، نهادها و دستگاههای دولتی نیز در برگزاری جشن غدیر و برپایی موکبها مشارکت و همکاری داشته اند که بدین واسطه از همکاری همه آنان تشکر و قدر دانی میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار