خبرهای داغ:

افزایش ظرفیت شبکه برق منطقه‌ای خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از مهرماه سال قبل تاکنون ۲۷۹۷ مگاولت آمپر در بخش پست شبکه تحت نظارت این شرکت ظرفیت‌سازی شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۰۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: بعد از فروکش کردن گرما و عبور موفقیت‌آمیز از موج مصرف تابستان ۱۴۰۱، عملیات ایجاد ظرفیت جدید در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.

او افزود: با تسریع در انجام طرح‌هایی که از سال‌های قبل عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده بودند و تعریف پروژه‌های جدید متناسب با آنالیز و نیاز شبکه به تقویت، از مهرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲ هزار و ۷۹۷ مگاولت آمپر ظرفیت‌سازی صورت گرفت.

دشت بزرگ با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این ۱۸ پروژه ۳۷.۶۶۰ میلیارد ریال بوده است، بیان کرد: برخی از این طرح‌ها با همکاری بخش خصوصی به سرانجام رسیده و هماهنگی و بهره‌برداری از آن‌ها به عهده این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: این پروژه‌ها که یک اقدام مهم در تقویت زیرساخت‌ها محسوب می‌شوند، باعث رفع افت ولتاژ در مناطقی از شبکه که مشکلاتی داشته و پایداری بیشتر شبکه برق را در دو استان خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد خواهند شد.

او ادامه داد: تامین برق مورد نیاز صنایع که کمک کننده رونق اشتغال و افزایش تولید است از دیگر اهداف افزایش ظرفیت شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بوده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

با توجه به شروع پیک مصرف، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولر‌های اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پرمصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت رسانی مستمر همراهی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار