پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت عید غدیر؛

آحاد بشریت با الگوگیری از مکتب غدیر می‌توانند ریشه ظلم سران استکباری را از جای برکنند

ساری-سردار سیاوش مسلمی فرمانده و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدورپیام مشترک عید غدیر را به مردم تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۱۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

آحاد بشریت با الگوگیری از مکتب غدیر می‌توانند ریشه ظلم سران استکباری را از جای برکنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدورپیام مشترک عید غدیر را به مردم تبریک گفتند. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ»


حادثه و واقعه‌ غدیر نشانه‌ی عظمت و جامعیت اسلام است. امام خامنه ای(مدظله العالی)

روز غدیر روزی است که دشمنان از دین اسلام مایوس شدند. روزی که پیامبر اکرم به آخرین فریضه الهی که تعیین امامت در جامعه‌ اسلامی رسالت داشتند و تکلیف امت اسلامی را در زمینه‌ هدایت و حکومت، در غدیر معیّن کردند از همین رو عید غدیر خم یکی از مقاطع مهم ، اثرگذار و تعیین کننده در تاریخ اسلام است که فقط منحصر به شیعه نبوده بلکه برای آحاد مسلمان است.

خدای متعال در آیه‌ مبارکه‌ سوره‌ مائده «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی»، به نعمت هدایت و نعمت نشان دادن صراط مستقیم به جامعه‌ بشریت اشاره و نقشه‌ راه برای بعد از پیغمبر(ص) که همان نعمت ولایت و امامت است را معین کرده است.

روز عید غدیر روز شکرگزاری امت اسلام به درگاه خداوند است که دو حقیقت بزرگ یکی انتصاب امیرالمومنین علی(علیه السلام) به‌عنوان امام بعد از پیغمبر، و دیگری مسئله اداره‌ امت بعد از حضرت رسول (ص) را برای مسلمان به ودیعه گذاشت.

واقعه بزرگ غدیر برای مسلمین جهان نه تنها وسیله رشد و هدایت به سمت صراط مستقیم است بلکه مهم ترین وسیله وحدت اسلامی برای همه آحاد بشریت است تا با شاخص و معیار مکتب غدیر،استکبارستیزی، ظلم ستیزی، آزادیخواهی و عدالت در مقابل دشمنان قرآن و اسلام ایستادگی کرده و ریشه ظلم سران استکباری را از جا برکنند.

اینجانبان عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان بویژه مردم ولایت مدار دیار علویان مازندران تبریک و تهنیت عرض کرده و تاکید می کنیم تبیین واقعه غدیر ضرورت جامعه امروز در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) است.

از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید. ان شاالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها