مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خبر داد
تبریز- مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت: فعالیت طلبه های جهادگر آذربایجان شرقی در قالب کاروان پیشرفت در دهستان جوشین ورزقان از چند روز گذشته آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۲۰
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

سیدمهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی اظهارکرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان گروه های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج  طلال در روستاهای محروم مستقر شده و اقدام به انجام فعالیت های عمرانی و غیر عمرانی در قالب برنامه های فرهنگی، تعلیم و تربیت به صورت جهادی می کنند.

وی اضافه کرد: جهادگران پیشرفت آبادانی و بسیج طلاب سپاه عاشورا و طلاب حوزه علمیه استان در حال حاضر در جهت مرمت، بازسازی و نوسازی مساجد و مدارس و اجرای برنامه های جذاب فرهنگی شاد و اوقات فراغت برای دانش آموزان در دهستان هدف روستاهای نگارستان ،گال و سقای شهرستان ورزقان مشغول خدمت رسانی بوده و در طول یکماه ماموریت های محوله را به اتمام خواهند رساند.

فعالیت طلاب جهادگر آذربایجان شرقی در دهستان جوشین ورزقان

حسینی ادامه داد: تکمیل زیر ساخت های مهم روستاها و توجه به معیشت مردم مناطق محروم از اولویت‌های قرارگاه پیشرفت استان بوده و برای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا افزود: این فعالیت ها در راستای ارائه خدمات بهتر سپاه در مناطق محروم و به‌منظور تسریع دراجرای فعالیتهای محرومیت زدایی برای رفع مشکلات مردم منطقه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار