مدیر موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان البرز خبر داد؛

درخشش بیش از هزار دانش آموز البرزی در مرحله نیم نهایی لیگ بین المللی پایا

مدیر موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان البرز، از برگزاری مرحله نیمه نهایی شانزدهمین لیگ علمی پایا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۷۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، تقی رسولی مدیر موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان البرز و نماینده سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش، از برگزاری مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا در فضایی مملو از شور و هیجان علمی در استان البرز خبر داد، اظهار داشت: ۲۳۴ تیم متشکل از یک هزار و دویست دانش آموز پرتلاش البرزی همزمان با سایر استان ها در بزرگ ترین رویداد گروهی علمی کشور به رقابت پرداختند.

وی افزود:موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام بعنوان نماینده علمی سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش با همکاری مدیریت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش آموزی و اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش مجری برگزاری این لیگ علمی بوده است.

رسولی تصریح کرد: امروز موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در استان البرز بعنوان تنها موسسه علمی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان توانسته است، ضمن تعامل شایسته با اداره کل آموزش و پرورش در راستای خدمت رسانی آموزشی، سنجشی و مشاوره ای به دانش آموزان بخوبی نقش آفرینی کند و جایگاه ویژه ای در میان جامعه فرهنگیان استان بدست آورد.

وی ابراز کرد: مسابقه لیگ علمی پایا یکی از فعالیت ها و برنامه های علمی در استان است که امسال شاهد حضور حداکثری دانش آموزان البرزی در این مسابقه بودیم.

مدیر موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: قریب به دو هزار دانش آموز در ۳۹۶ تیم، در مرحله مقدماتی شرکت و تعداد یک هزار و دویست دانش آموز در قالب ۲۳۴ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

لازم بذکر است، استان البرز همه ساله در مرحله کشوری این رویداد موفق به اخذ مدال های رنگین طلا، نقره و برنز شده است و امیدواریم امسال نیز شاهد موفقیت دانش پژوهان البرزی باشیم.

خبرنگار:سیده زهرافوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار