خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی فرارسیدن عید غدیر را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۵۲۱۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، سید ضیاءالدین آل علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی فرارسیدن عید غدیر خم را تبریک و شادباش گفت،متن این پیام به شرح ذیل است:

 

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)"

غدیر، عید اکمال دین، اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (ع) است. دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان پیامبر رحمت (ص) لبریز و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد.

روز غدیر ضرورتی است برای هدایت و ارشاد بشر، روز غدیر روز تکریم، تبریک و تهنیت افلاکیان به یکدیگر است. روز کمال دین و اتمام نعمت هاست. روز پيوند رسالت و امامت است. روزی فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام و انسان هاست. روز ولایت، امامت و شکرگزاری است.

عید اکمال دین، اتمام نعمت و تداوم خط نبوت و رسالت پیامبر مکرم اسلام صلی‌الله‌علیه و آله‌و سلم است. پیوند میان نبوت و امامت باعث گردید تا بشریت در طول تاریخ از چشمه جوشان ولایت و امامت بهره‌مند شود. 

اینجانب بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، این عید بزرگ را به همه مسلمانان، بویژه به عموم مردم عزیز و بالاخص شهرستان میامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منان مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.»

سید ضیاءالدین آل علی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار