بیانیه پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه آزاداسلامی واحد بوشهر در پی محکومیت اقدام قبیح توهین به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۶۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:


بسمه تعالی

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)

(میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده‌ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید)

قرآن عزیز کتاب جامع هدایتگر برای جهانیان و همه مردم است و بعنوان کتاب آخرین پیامبر گرامی اسلام بزرگترین راهنمای بشریت بوده و هست و خواهد بود.

این کتاب جامع همواره در برهه‌های مختلف تاریخ مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است، اما وعده خداوند متعال بر حفظ این کتاب با عظمت بوده است و تیر کین جهالت جاهلان و تنگ نظران به سنگ خورده است.

اکنون، در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دل‌های قریب به ۲ میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت‌الله الحرام است و گنگره عظیم حج با حضور میلیون‌ها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می‌کنند، با مجوز پلیس یک دولت غربی به ساحت مقدس قرآن کریم، این راهنمای بزرگ بشریت توهین گردید.

پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد بوشهر اهانت به ساحت این کتاب مقدس و آسمانی و پیامبران الهی و همه کتب رسولان از آدم تا خاتم را محکوم می‌نماید و اعتراض خود را به دولت سوئد و تمامی هتاکان به ارزش‌های الهی و اسلامی اعلام می‌دارد و اشدّ مجازات برای توهین کنندگان از دولت‌های غربی و مجامع بین المللی مورد انتظار می‌باشد و از آن‌ها می‌خواهد در خط و مشی و روش خویش در مواجهه با حقانیت و حقیقت اندکی تامل نموده و چشمان خویش را به جهان روشن باز کنند و حقیقت قرآن را در زندگی دنیوی و اخروی خویش جستجو کنند.

پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار