خبرهای داغ:
جوانمردی خبر داد

اعطای وام و تسهیلات بانکی به باشگاه‌های خصوصی و متقاضیان احداث اماکن ورزشی

همدان-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از پرداخت وام و تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ به باشگاههای خصوصی و طرح‌های ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۷۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: در راستای حمایت از باشگاه‌های خصوصی سطح شهرستان، توسعه زیر ساخت‌های ورزشی توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ اقدام به پرداخت وام و تسهیلات به باشگاه‌های خصوصی و متقاضیان اماکن ورزشی در تمام رشته‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان نهاوند خواهد کرد.

وی عنوان کرد: وام تبصره ۱۶ در دو مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصدی به باشگاه‌های ورزشی خصوصی دارای پروانه فعالیت پرداخت می‌شود، که در وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید حتما یک نفر ایجاد اشتغال شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸، هم برای تجهيزات و توسعه باشگاه‌های خصوصی است و هم برای اجرا و احداث طرح‌ها و اماکن ورزشی در سطح شهرستان، که در تبصره ۱۸ سود وام برای روستاها ۴ درصد و برای شهرهای نهاوند، گیان، برزول و فیروزان ۱۱ درصد است.

وی با بیان اینکه وامهای تبصره ۱۸ سقف ریالی نداشته و بر اساس میزان طرح است، خاطرنشان کرد: وام‌های ۱۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی موضوع تبصره ۱۶ محدود و اولویت با متقاضیانی است که سریعا نسبت به ثبت نام وام اقدام‌ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات