خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: دیدار با رزمندگان در جهت پاسداشت زحمات و تکریم آن ها و انتقال وقایع آن دوران از زبان خودشان به نسل امروز انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۹۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و در راستای دیدارهای هفتگی پاسداران با خانواده های ایثارگران و رزمندگان، در این هفته دیدار با حسین صفایی، آراسته و محسن کوهپایه از دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه در شهرستان سرخه انجام شد.

این دیدار با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه انجام و از زحمات و تلاش های مردان عرصه جهاد قدردانی شد.

حجت الاسلام اشرف در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت های دلاورمردان و خانواده های آن ها اظهار کرد: این دیدارها در راستای تکریم فرهنگ جهاد و شهادت و استفاده از خاطرات و وقایع آن دوران از زبان همه مردان آن دوران انجام می شود.

او افزود: این خاطرات و داستان ها ثبت و ضبط شده و در قالب منابع مکتوب و یا فایل های تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و نسل امروز و آیندگان نیز از آن بهره خواهند برد.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: دفاع مقدس مملو از امدادهای غیبی است که حاصل تقوا، توسل و توکل رزمندگان سپاه اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار