خبرهای داغ:
سرهنگ ادهم همراه با پایوران با هدف بررسی نحوه عملکرد و برنامه های اجرایی از پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۱۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای سرکشی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی شهرستان سرخه، در این هفته همراه پایوران و کارکنان از پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه بازدید کرد.

در این دیدار سرهنگ ادهم با تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان در تحقق اهداف بسیج بر توجه به قرارگاه محله مسجد محور و خدمت رسانی به مردم و ارتقا بصیرت و معرفت بسیجیان تاکید کرد.

او با بیان اینکه بسیج از همین اقشار مردم تشکیل شده است که همیشه پای کار هستند و در صحنه حضور فعال و موثری دارند افزود: این هنر امام راحل بود که دل‌های مردم را به انقلاب و ایران اسلامی گره زد که مردم ما محکم و استوار پای این انقلاب و آرمان‌های امام (ره) ایستاده اند و همچنان گوش به فرمان، ولی امر زمان خویش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.

در ادامه جلسه هم اندیشی فرماندهی واعضای شورای پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر با فرماندهی واعضای شورای سپاه ناحیه و حوزه مقاومت شهرستان سرخه پیرامون اجرای برنامه های پایگاه، تشکیل گردان امام علی (ع)، گشت محله محور، جذب اعضای جدید و بررسی مشکلات موجود انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار