کانون بسیج هنرمندان دزفول(استان خوزستان) به مناسبت عید غدیر خم هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان دزفول اقدام به دیواره نگاری موضوعی بر روی دیواره ی میدان مادر شهرستان دزفول پرداختند.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۵۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ کانون بسیج هنرمندان دزفول(استان خوزستان) به مناسبت عید غدیر خم هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان دزفول اقدام به دیواره نگاری موضوعی بر روی دیواره ی میدان مادر شهرستان دزفول پرداختند.

محمد یاقدوس( مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دزفول) بیان کردند، این اقدام فرهنگی هنری علاوه بر ایجاد نشاط ؛هم افزایی و فضای آموزش عملی به زیبا سازی محیط و جلوه های بصری شهرستان کمک خواهد کرد.
یاقدوس افزودند؛ این اثر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و همچنین انجمن هنرهای تجسمی دزفول به اجرا در آمد و از تمام هنرمندانی که در خلق و اجرای این دیواره نگار همکاری کردند علی الخصوص استاد مرتضی خدادادی مدیر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دزفول تقدیر و تشکر کرد.
 شایان ذکر است که این اثر هنری به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان دزفول،اداره فرهنگ و ارشاد دزفول و انجمن های هنرهای تجسمی در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ به مناسبت عید غدیر خم به اجرا درآمد.

ارسال نظرات