خبرهای داغ:
کتابی اصل:

همایش بزرگ «پای خانواده ایستاده‌ایم» در همدان برگزار می‌شود

همدان- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از اجرای همایش بزرگ «پای خانواده ایستاده‌ایم» روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۸۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: شعار امسال هفته عفاف و حجاب «پای خانواده ایستاده‌ایم» است.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته همایش بزرگ «پای خانواده ایستاده‌ایم» است که با سخنرانی دکتر سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و با حضور دو بانوی رهیافته از جامعه المصطفی قم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این همایش روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع با حضور عموم مردم در پیاده راه بوعلی همدان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان گفت: از دیگر برنامه‌ها برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ترگل» به مناسبت این هفته است که سه شنبه ۲۰ تیر ماه برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: ۷۵ برنامه متنوع در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات و اقشار سپاه ناحیه همدان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی شده که با حضور پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار