«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب در قم

همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه حجاب«جواهرانه» به همت بسیجیان پایگاه شهیده نجفی فرد حوزه‌ام ابیها«س» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۹۹
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب در قم

حسنیه دریایی فرمانده پایگاه شهیده نجفی فرددرگفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج از قم گفت: به مناسبت هفته عفاف حجاب نمایشگاه حجاب جواهرانه رادرفضای باز بیرون پایگاه به منظوربازدیدو مطالعه مادران و دختران نوجوان در قالب پوسترهای راجع به تاریخچه حجاب از زمان‌ قبل از اسلام برپا کردیم.

وی در ادامه درباره موضوع متن و عکس پوسترهای نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه به نحوه پوشش و حجاب زنان در طول ادوار تاریخ پرداخته و از مطالعه تاریخ به این نتیجه رسیده که زنان درگذشته تمایل به پوشش و حیا داشته و باگذشت زمان و قدرت گرفتن رسانه‌های جمعی این پوشش کمتر شده است.

«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب در قم

در بخش دیگری از نمایشگاه به معرفی قوانین راجع به حجاب در دانشگاه‌های کشورهای مختلف مثل انگلیس و آمریکا پرداخته و قوانین وضع‌شده در مورد پوشش نامناسب در محیط آموزشی که باعث عدم تمرکز دانشجویان می‌شود و دانشجوی خاطی در صورت نقض قانون از دانشگاه اخراج می‌شود، مصادیق و نمونه‌هایی را بیان کرد.

فرمانده پایگاه شهیده نجفی فرد در ادامه به غرفه ویژه نمایشگاه جواهرانه اشاره کرد و گفت: پوستر «زنان مشهور اروپایی» که مسلمان شده‌اند و به علت امنیت و آرامش در جامعه حجاب را انتخاب کرده‌اند؛ با استقبال فراوان بازدیدکنندگان از نمایشگاه به‌خصوص دختران مواجه شده است.

دریایی در انتها با معرفی مسابقه برگزارشده از متن‌های داخل پوستر، بیان داشت:  هر بازدیدکننده بامطالعه و برداشت یک نکته قابل‌تأمل از پوستر دلخواه ثبت آن روی کاغذ در محل نمایشگاه هدیه دریافت می‌کند.

«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب در قم

«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب در قم

انتهای پیام/لیلی عابدینی 

ارسال نظرات
آخرین اخبار