جهاد تبیین از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان است

همایش جهاد تبیین با حضور نماینده محترم ولی فقیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان تفتان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۲۶۵۱۸
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفتان، همایش جهاد تبیین با حضور نماینده محترم ولی فقیه در سپاه سلمان و فرماندار این شهرستان و جمعی از علما و ریش سفیدان شهرستان تفتان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خطاب به علما و ریش سفیدان تبیین را به معنای بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان تعریف کرد و گفت: ذهن انسان ممکن است دچار ابهام شود و مورد تحریف قرار گیرد و دشمن یا هر فرد دیگری آن را از نشر حقیقی و عقلانی خودش منحرف کند .

وی افزود: تبیین، بخشی از جهاد تبیین و رسالت روشنگری است . همچنین باید توجه داشت که هر کاری از نظر اسلامی جهاد نیست مهم ترین عنصر جهاد به معنای اسلامی و قرآنی،تقابل با دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در ادامه سخنرانی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری (مد‌ّظله العالی) فرمودند جهاد تبیین ، مهم ترین عرصه جهاد است ؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت ها، رابطه مومنانه مؤمنین را قطع کند .از این رو باید تبیین و روشنگری، حقیقت ها را برای همگان بیان کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری ضمن اینکه جهاد تبیین را مهم ترین عرصه جهاد تاکید کرد در ادامه بیان داشتند هزاران دستگاه دشمن برای مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند .

همچنین فرماندار تفتان خطاب به مسئولان و دستگاه های اجرایی این شهرستان عرض کرد، یک روز میدان ، میدان نظامی است مثل :دوران دفاع مقدس ، دوران دفاع از حرم، یک روز عرصه علم است و جهاد ، جهاد علمی است ، باید علم را بالا برد ،یک روز عرصه فعالیت های اقتصادی است . یک روز عرصه خدمات اجتماعی است و خدمت به مردم ،است.

علیرضا شهنوازان در پایان سخن افزود: آن روز اگر شما خدمت اجتماعی و اقتصادی به مردم بکنید ، جهاد کرده اید .

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار