امام جمعه عجب شیر:

هنجارشکنان حجاب مزدوران دشمن هستند

تبریز- امام جمعه عجب شیر گفت: مزدوران دشمن به صورت سازماندهی شده با هنجار شکنی اخلاقی و کشف حجاب امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازند بانوان اسلامی ما با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) آینده انقلاب را تضمین کنند.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۲۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی در تجمع بزرگ حجاب و عفاف مردم عجب شیر افزود: امروز بانوان زینبی ما با الگو قرار دادن مسیر و هدف شهدا فریضه حجاب را اسوه خود قرار دادند.
وی با اشاره به وصیت شهدا در مورد حجاب تاکید کرد: اکثر فرازهای وصیت نامه‌ شهدا تذکراتی است که برای حجاب و چادر گفته شده است و بی‌حجابی را پایمال شدن خون خود دانسته‌اند.
شربیانی ادامه داد: جامعه زنان باید روز به روز فرهنگ حجاب را گسترش بدهند تا عفت عمومی و سلامت و امنیت روانی را در جامعه اسلامی حاکم کنند.
وی با اشاره به تاریخچه تاریک بی‌حجابی قبل از انقلاب گفت: فردی مستبدتر و ظالم‌تر از رضاخان دیکتاتور در تاریخ ما وجود ندارد و پرونده سیاه کشف حجاب اجباری از توطئه‌های انگلیس و اقدامات اسلام ستیز رضاخان فاسد بود.
شربیانی ادامه داد: مادران شهدا و شیر زنان قهرمان ایران اسلامی با نثار جان خود در مقابل فتنه کشف حجاب که آرزوی رضا خان و انگلیس بود مقابل کرده‌اند و این فرهنگ اصیل اسلامی را زنده نگه داشتند.
وی گفت: دشمن می‌خواهد قداست حجاب را در جامعه ما بشکند مسئولان و زنان با غیرت ما با بصیرت و تیز بینی خودشان نباید اجازه بدهند این نقشه دشمن عملی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار