خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله عج از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید طاهری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۷۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله عج طی مصاحبه ای با بسیج مساجد و محلات افزود: بسم الله الرحمن الرحیم به لطف خداوند رحمان و رحیم امسال هم به مناسبت سالروز عید بزرگ غدیر خم گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید طاهری مانند سال‌های گذشته اقدام به تهیه و اهدای جهیزیه به نوعروسان نمود .

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله عج تشریح کرد: یخچال، لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی ،کولر و... از اقلامی بود که در پک جهزیه تدارک دیده شده بود.

 

وی افزود: همچنین جشن ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان آبادانی همزمان با عید سعید غدیر خم به همت گروه جهادی  پایگاه مقاومت بسیج شهید طاهری در منطقه بریم این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم جشن و شادی که با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید طاهری و نیز امام جماعت مسجد و جوانان این شهرستان جمعی از مردم و مسوولان شهری نیز برگزار شد ۱۰ زوج جوان آبادانی در فضایی معنوی با نام مبارک و مقدس حضرت امام علی (ع) زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها