مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

میثم تمار" الگوی اخلاق و اسوه مقاومت است

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در دیدار با بسیجیان پایگاه بسیج مقداد جزیره شمالی در گناوه گفت :میثم تمار فدایی راه حق و الگوی ولایت پذیری و دفاع از ولایت است
کد خبر: ۹۵۲۶۵۸۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

میثم تمار

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت مقداد روستای جزیره شمالی بیان کرد، بسیجیان نیز مانند میثم تمار فدایی راه حق و الگوی ولایت پذیری و دفاع از ولایت هستند.
وی با اشاره به فضایل میثم تمار اظهار داشت: حرمت و حریم رهبری در واقع حفظ آبرو و حیثیت یک نظام و یک ملت است و در همین راستا کسی که ملتش را می‌خواهد، باید از رهبری به عنوان پرچمدار و سکاندار انقلاب حمایت کند؛ آن‌چنان که میثم تمار با تمام وجود خود به مولای متقیان علی (ع) اعتقاد داشت که نه تنها در برابر تهدیدات دشمن احساس ترس نمی‌کرد، بلکه وقتی تهدیدات آن‌ها عملی می‌شد، باز هم بی‌تفاوت بود.
وی بیان داشت: بصیرت بخشی و مبارزات خستگی ناپذیر میثم تمّار و حق گویی‌های او و نیز عشق و ارادت به خاندان پیامبر اسلام (ص) از او شخصیتی به یاد ماندنی و دوست داشتنی ساخت که مورد مهر و محبت امامان معصوم (ع) قرار گرفت.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز ما در دریا و زمین و آسمان برای دفاع از خود در اوج قدرت قرار داریم و دشمنان جرات تعرض به کشور ما را ندارند.
در ابتدای این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) بخش بندر ریگ گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج در روستای جزیره شمالی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار