زنجان-مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: راه اندازی درگاه ملی مجوزها را عامل مهمی در حذف امضاهای طلایی،کاغذ بازی و وقوع فساد وباعث تسریع در خدمت رسانی به مردم و تسهیل فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار شده است.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۴۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

 

درگاه ملی مجوزها باعث تسریع در تسهیل فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نادری اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۰/۰۴/۱۴۰۲، تعداد ۱۶ هزار و ۹۱۴ درخواست صدور مجوز کسب و کار برای استان زنجان در درگاه ملی مجوز‌های کشور به صورت الکترونیک و غیرحضوری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان، تعداد ۷ هزار و ۵۳۷ مجوز صادر شده؛ تعداد ۶ هزار و ۹۰۷ درخواست مجوز توسط دستگاه اجرایی ذیربط رد شده و یا با انصراف متقاضی مواجه شده و تعداد ۲ هزار و ۳۵۹ درخواست نیز در دست بررسی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان بیان کرد: درگاه ملی مجوز‌ها تنها مرجع رسمی اعلام شرایط برای دریافت مجوز‌های کسب و کار است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از این درگاه در مدت ۴۸ ساعت و حداکثر ۱۵ روز صاحب مجوز کسب و کار شوند.

نادری راه اندازی درگاه ملی مجوز‌ها را عامل مهمی در حذف امضا‌های طلایی، کاغذ بازی و وقوع فساد دانست که باعث تسریع در خدمت رسانی به مردم و تسهیل فرآیند صدور مجوز‌های کسب و کار شده است.

ارسال نظرات