فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه در نشستی بخشی از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه را تشریح و بر لزوم همکاری همه مدیران برای رفع مشکلات مردم در این بخش تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۷۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، نشست بخشدار و دهیاران بخش پاتاوه با فرماندار و مدیران ادارات بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، هلال احمر و شبکه بهداشت شهرستان دنا برگزار شد.گزارشی کوتاه از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه / فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه پیگیر مشکلات مردمبخشدار پاتاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان و دهیاران، گزارشی کوتاه ازخدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه ارائه داد و گفت: به ازای هر صندلی مدیریتی ۷۰ شهید تقدیم نظام وانقلاب شده است لذا نقش ما بعنوان موکلان مردم، احقاق حقوق و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم است و امروز این مهم،در شرایط کنونی انتظاری است که شهدا از ما دارند.

شهرام صفادوست افزود: درطول پنج ماهه گذشته ۱۵۳ بازدید میدانی از روستاهای بخش پاتاوه داشتیم و مشکلات این روستاها را احصاو به مسئولان مربوطه انعکاس دادیم که خدمات ارزنده ای در ابعاد مختلف به اکثر این روستاها داده شده است و تاکنون رضایتمندی مردم شهر پاتاوه و دو دهستان بزرگ پاتاوه و سادات محمودی را بهمراه داشته است.

بخشدار پاتاوه در پایان گفت: از فرماندار جهادی شهرستان دنا و مدیران شهرستان بابت همکاری های خوبی که در طول این مدت با بخش بزرگ پاتاوه داشتند تشکر میکنم.

وی افزود: این جلسات حداکثر دوماهی یکبار برگزار خواهد شد و بعنوان نماینده دولت انقلابی وخادم مردم عزیز بخش پاتاوه از هر تلاشی برای خدمت به این بخش کم برخوردار نهایت استفاده را خواهیم کرد.

گزارشی کوتاه از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه / فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه پیگیر مشکلات مردم

فرماندار شهرستان دنا هم ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه باشکوه گفت:دهیاران بعنوان پیشانی هر روستا نقش اصلی درراستای پیگیری مطالبات بحق مردم را دارند.

کوروش درخشان زاده افزود:خدماتی که دولت انقلابی در طول این مدت در شهرستان دناانجام داده است،باعث شده تا امروز شهرستان دنا یکی از بزرگترین شهرستانهای استان درزمینه کارهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی بشمار رود.

فرماندارشهرستان دنادربخش دیگری از سخنان خود افزود: در بحث آب آشامیدنی سالم، بنابه درخواست مردم عزیز پاتاوه وپیگیریهای خوب بخشدارپاتاوه رایزنی های خوبی انجام گرفت و خوشبختانه پمپاژ آب آشامیدنی پاتاوه تقویت شد که درحال حاضر رضایتمندی نسبی فراهم شده است.

کوروش درخشان زاده گفت: در رابطه با آب آشامیدنی روستاهای گزدون، باگ، لماعلیا، لماسفلی، شترخون، بیژگن وبنستان که از یک پمپاژ آب استفاده می کنند هم اقدامات خوبی انجام شده ومدیریت آبفای استان قرار هست ظرف چندروزآینده نسبت به تقویت پمپاژ وترانس برق آب این روستاها اقدام کند که باتحقق این اقدام این روستاها هم فعلا از آب آشامیدنی سالم وپایدار برخوردار خواهند شد.

درخشان زاده گفت: شبکه آب پاتاوه وسادات محمودی سالهای سال است بعلت تنش آبی وفرسوده بودن لوله های انتقال آب مشکلات مردم را دوچندان کرده است که ان شالله بناداریم باجداسازی خط لوله آب سادات محمودی ازخط لوله آب روستاهای باگ وگزدون پایدار و مشکل مردم عزیز این روستاها را برای همیشه برطرف نماییم.

جهان‌بین مدیربنیادمسکن شهرستان دنا،بهمنی مدیرمیراث فرهنگی شهرستان دنا،محسنی مدیرهلال احمر شهرستان دناوشایان معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دناهم هرکدام بصورت جداگانه گزارشی ازاقدامات انجام شده وبرنامه های دردست اقدام این مدیریتها دراین بخش ارائه دادند و آمادگی خود را جهت خدمت به مردم عزیز شهر و بخش پاتاوه اعلام نمودند.
در پایان تعدادی ازدهیاران به نمایندگی از سایرین درخواست‌ها و مطالبات خود را بیان کردند و مسئولین ذی ربط هم قول مساعدت دادند.

گزارشی کوتاه از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه / فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه پیگیر مشکلات مردمگزارشی کوتاه از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه / فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه پیگیر مشکلات مردمگزارشی کوتاه از خدمات دولت انقلابی در بخش پاتاوه / فرماندار دنا و بخشدار پاتاوه پیگیر مشکلات مردم

 

 

ارسال نظرات