خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت هفته عفاف و حجاب و روز مباهله و خانواده، جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۱۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، جشنواره خانوادگی پرواز بادبادک‌ها به مناسبت هفته عفاف و حجاب و روز مباهله و خانواده در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود برگزار شد.
در این جشنواره که مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، تلاوت قرآن کریم، اجرای گروه سرود دختران خورشید، اجرای ویژه برنامه جشن مباهله با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام فرمانیان، اهدای جوایز به برندگان مسابقات، اجرای مداح اهل بیت (ع)، اجرای گروه سرود سفیران فاطمی و برپایی غرفه نقاشی کودکان با موضوع عید مباهله و غرفه ملزومات فرهنگی و پذیرایی با ۱۵۰۰ بسته به همت گروه جهادی شهید مصطفی صدرزاده انجام شد.
در پایان این مراسم پرواز بادبادک‌ها در محوطه فضای باز حرم شهدای گمنام و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به برترین سازندگان بادبادک‌ها توسط مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان انجام پذیرفت.
این مراسم به همت حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود و قرارگاه فرهنگی خادم المهدی (عج) کانون فرهنگی هنری مهنا و مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار