در راستای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در فیروزکوه یادواره خانگی شهیدان علیرضا ضیا و سهراب حاجی مزدارانی با حضور فرمانده سپاه فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۷۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فیروزکوه؛یادواره خانگی شهیدان علیرضا ضیا و سهراب حاجی مزدارانی در منزل مادران این شهیدان با حضور فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون سیاسی فرمانداری، فرماندهان حوزه سه سیدالشهدا و حوزه ده شهیده اسکندری، شورای روستا فرماندهان پایگاه کوثر و حضرت زهرا سلام الله به همت حوزه سه سیدالشهدا و حوزه ده شهیده اسکندری در زرین‌دشت  برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محسن رحیمی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه مهم این است که بدانیم پیام شهدا چیست و در وضعیت فعلی چطور می‌توانیم به بهترین شکل امتحان پس بدهیم تا در مقابل خداوند و معصومین شرمنده نباشیم، گفت: درس شهدا درس امانتداری است تا ما این نظام را حفظ کنیم.

رحیمی اضافه کرد: انقلاب کردن بسیار راحت تر از حفظ انقلاب است، چرا که خیلی ها بودند که انقلاب کردند اما بعدا نتوانستند همراه انقلاب بیایند و حتی برخی ها در مقابل آن ایستادند، بنابراین درس شهدا درس امانتداری است تا ما این نظام را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی حفظ کنیم.

وی گفت: یادواره خانگی شهدا در راستای تکریم خانواده های شهدا می باشد که بعد از این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم از مادران شهیدان علیرضا ضیا و سهراب حاجی تجلیل به عمل آمد.

 

 خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات