استاندار ایلام گفت: مشکل پتروشیمی دهلران حل شده و کارگران به سرکار بازمی‌گردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۰۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز جمعه در جمع کارگران پتروشیمی دهلران حضور یافت و ضمن شنیدن مطالبات و خواسته‌های آنان در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت پتروشیمی و نشست مدیران این مجموعه پیگیر رفع مشکلات کارگران این مجموعه شد.

وی در جمع کارگران گفت: هر پروژه‌ای تا مرحله بهره‌برداری مشکلاتی پیشرو دارد و با فرازوفرود‌هایی همراه خواهد بود که طبیعی است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص پتروشیمی دهلران و تماس با مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت و مدیرعامل پتروشیمی دهلران و سایر رایزنی‌ها، افزود: اراده همه بر ادامه فعالیت پروژه است و اگر تعطیلی یا تعدیلی باشد مقطعی است.

استاندار ایلام ادامه داد: تأکید ما و همه دست‌اندرکاران بر جلوگیری از بیکاری نیرو‌های شاغل است و چنانچه در مقطعی پروژه تعدیل‌نیرو کند باید حقوق کارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به مشکلات ال سی پروژه خاطرنشان کرد: عوامل دخیل در پتروشیمی قول داده‌اند نیرویی بیکار نشود و بنده هم با جدیت در مرکز برای رفع مشکلات پروژه تلاش و پیگیری می‌کنم و در این مدت نیز از همه توان و ظرفیت‌های استانی و ملی برای ادامه فعالیت پروژه استفاده شده است و بدانید که پتروشیمی دهلران تعطیل نمی‌شود.



ارسال نظرات