خبرهای داغ:
سروان کوهگرد گفت: با ابتکار مجموعه سپاه نهبندان و با همکاری فرمانداری و ادارات این شهرستان، برای اولین بار در کشور تدوین سند تحول فرهنگی و اجتماعی ویژه یک منطقه روستایی در روستای چاهداشی با هدف تحقق محله اسلامی برای خدمت بی منت به مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۱۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

سروان علیرضا کوهگرد فرمانده حوزه مقاومت بسیج "سردار شهید محمود کاوه" ناحیه سپاه شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: با ابتکار حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمود کاوه ناحیه سپاه شهرستان نهبندان و با همکاری و تعامل فرمانداری و ادارات این شهرستان، برای اولین بار در کشور تدوین سند تحول فرهنگی و اجتماعی ویژه یک منطقه روستایی در روستای چاهداشی نهبندان با هدف تحقق محله اسلامی در دستور کار قرارگرفت.

وی از راه یابی پایگاه مقاومت بسیج "شهید ابراهیم هادی" این حوزه مقاومت، به عنوان قرارگاه منتخب تحول محله اسلامی به نمایشگاه کشوری محله‌های اسلامی در تهران خبر داد.

کوهگرد عنوان کرد: یکی از محلات هدف این طرح روستای چاهداشی بزرگترین روستای بخش مرکزی نهبندان است که در راستای تحول در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی مردم آن محله، تدوین سند تحول فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمود کاوه شهرستان نهبندان ادامه داد: در راستای تدوین این سند پنج کارگروه تخصصی در سطح شهرستان و به منظور اجرای مفاد این سند، هشت کارگروه اجرایی مردمی از جمله؛ کارگروه‌های نوجوانان، جوانان، زنان و خانواده، سازندگی و محرومیت زدایی، قرآنی در سطح محله راه اندازی شد که هر کدام از این کارگروه‌ها در حیطه مسئولیت‌ها و وظایف تعریف شده خود فعالیت دارند.

کوهگرد اظهار داشت: با احصاء الزامات قانونی ادارات، نقش هر اداره جهت کاهش آسیب‌های موجود در محله مشخص و در طول یکسال اخیر اقدامات ارزشمند زیادی در راستای خدمت بی مِنت به مردم انجام شده که بازخورد‌های بسیار خوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها