در استان یزد صورت گرفت :

بازدید رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد از شرکت رنگین الیاف پارس یزد

سرهنگ ابوئی در بازدید از این شرکت با تشکر از مدیریت و پرسنل این مجموعه تولید را از مهم ترین دغدغه های کشور برای رسیدن به توسعه اقتصادی دانست که باتوجه به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به آن توجه ویژه داشت و در راستای رفع موانع و حمایت از تولید داخلی تلاش کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۴۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد با بیان اینکه این واحد تولیدی جزو واحدهای هدف ستاد نهضت احیای واحدهای اقتصادی کشور است اظهار امیدواری کرد و گفت : ان شاءالله بتوانیم با مساعدت و همکاری های آن ستاد شاهد راه اندازی دیگر واحدهای راکد و تعطیل شده در استان باشیم. 

❇️ در ادامه مهندس شبانی مدیرعامل شرکت رنگین الیاف پارس یزد ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور سرهنگ ابوئی از این مجموعه حضور ایشان را مایه دلگرمی  و راهگشا توصیف کرد و با بیان مشکلات آن واحد تولیدی خواستار حمایت و پیگیری مسئولان در زمینه رفع مشکلات آن واحد شد . 

❇️ در بازدید از روند تولید محصولات آن شرکت مشکلات و موانع آن شرکت بررسی شد . 

❇️  راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج کارگری آن شرکت در آینده نزدیک خبری بود که وی به آن اشاره کرد .در این بازدید سرهنگ نصیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهدای محراب شهرک صنعتی یزد  نیز حضور داشت.

ارسال نظرات