فرمانده ناحیه مقاومت عباس آباد در گفتگو با بسیج:

سه دستگاه اتوبوس به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند

ساری- فرمانده ناحیه مقاومت عباس آباد از اعزام سه دستگاه اتوبوس به راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت:به منظور آشنایی جوانان نسل امروز با فرهنگ شهادت ۷۳ نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۶۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

 خبرگزاری بسیج، سرهنگ تدریسی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج از عباس آباد از اعزام سه دستگاه اتوبوس به راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت:به منظور آشنایی جوانان نسل امروز با فرهنگ جبهه و جنگ و مرور خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ۷۳ نفر از بسیجیان  به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عباس آباد  ضمن پاسداشت ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز بیش از پیش نیازمند انس گرفتن با سیره شهدا و معارف بزرگ دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ تدریسی خاطرنشان کرد: از همه بسیجیان و جوانان شهرستان می‌خواهیم که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای یکبار هم شده به مناطق جنگی و عملیاتی رفته و از آنجا بازدید کنند تا آثار رشادت‌های رزمندگان و امنیتی که امروز داریم را متوجه شوند که چگونه و توسط چه افرادی به دست آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها