نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به نظر پشت ماجرا سیاست‌های کاهش فرزندآوری سازمان‌های استعماری با عناوین مختلف بوده‌اند. آنها با برنامه‌های مختلف به مبارزه با خانواده و زاد و ولد مشغول هستند.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۵۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی با اشاره به بحران جمعیت گفت: تأخیر در امر ازدواج به ویژه از دست دادن فرصت بسیار مهم جوانی که شامل سن ۱۸ الی ۲۸ سالگی به مصلحت نیست.  

وی با اشاره به کاهش نرخ فرزندآوری افزود: به نظر پشت ماجرا سیاست‌های کاهش فرزندآوری سازمان‌های استعماری با عناوین مختلف بوده‌اند. آنها با برنامه‌های مختلف به مبارزه با خانواده و زاد و ولد مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه جامعه پزشکی در امر افزایش فرزندآوری به مسئله سقط جنین اشاره و خاطرنشان کرد: سقط جنین گناه کبیره است و هر کس در این امر دخیل باشد گناه کرده است. البته مسائل بهداشتی باید رعایت گردد ولی از سختگیری‌های بی‌جا جلوگیری شود. هرگونه سهل انگاری در این امر گناه است و باعث ضربه به جامعه و کشور می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات