خبرهای داغ:
همایش تجلیل از دامدارن نمونه عشایری استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۶۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
 

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری استان خراسان رضوی، همایش تجلیلی از دامداران نمونه عشایر استان خراسان رضوی ، با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران ،احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور ، فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران کل ادارات استان برگزار شد.

احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در این همایش گفت: جامعه عشایر دارای ظرفیت های بسیار مهمی در عرصه های امنیتی ، اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود امسال که با تدبیر مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نام گذاری شده باید همه مسئولین تلاش کنند تا عشایر بتوانند در این عرصه نقش آفرینی کنند، کما اینکه نقش آفرینی عشایر در رشد تولید مستلزم نگاه جهادی و انقلابی مدیران مربوطه است.

مسئول سازمان بسیج عشایری تاکید کرد: نقش عشایر و روستائیان در رشد تولید و تحقق شعار سال نقش بی بدیلی است.

سعیدی با اشاره به نقص بعضی از قوانین افزود: اصلاح قوانین اداری دست و پاگیر یکی از اقدامات مهم برای رشد تولید است.

 

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به لزوم تعامل دستگاهها در حل مشکلات عشایر گفت: 

تمام ظرفیت سازمان بسیج عشایری و سایر دستگاههای متولی امور عشایر باید به کار گرفته شود تا موانع رشد تولید عشایر برداشته شود تا این قشر بتواند با حداکثر توان در تحقق شعار سال نقش آفرینی کند.

 

وی افزود یکی از راههای تعامل دستگاهها همین همایش هاست و در این مراسم نیز میز خدمت با حضور یازده دستگاه متولی خدمات رسانی به عشایر تکیل می شود و نمایندگان عشایر مهم ترین مشکلات خود را مطرح می کنند و مسئولان مربوطه پاسخ های لازم را ارائه نموده و برای حل این مشکلات اقدامات و دستورات لازم صادر می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها