خبرهای داغ:

طرح نوجوانه های صالحین با برنامه های متنوع در محله اسلامی سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری کلاس های متنوع آموزش قرآن، ورزش و اردوهای تفریحی در ایام تابستان در در محله اسلامی آل یاسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۸۸
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برگزاری طرح نو +جوانه های صالحین اردوی تفریحی به استخر غدیر سرخه با حضور حلقه شهید محمد حسن دولتی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار و حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری با حضور حسینعلی کلامی سرگروه این حلقه تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب طرح نوجوانه های صالحین کلاس فوتسال ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی و حلقه جوانان شهید حسین سماوی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

او افزود: کلاس آموزش قرآن با حضور مربی قرآنی حسین جمال، برگزاری فوتبال در طبقه فوقانی مسجد ویژه حلقه شهید محمد حسن دولتی و برگزاری حلقه معرفت با موضوع احترام به بزرگترها در حلقه شهید محمد حسن دولتی نیز در قالب این طرح در حال اجراست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: همزمان با هفته عفاف و حجاب مسابقه دوچرخه سواری بین بسیجیان حلقه شهید محمدحسن دولتی برگزار و در پایان به نفر برتر هدیه ای داده شد.

عربی با اشاره به برپایی برنامه های جاری دز طول هفته در مسجد جمعه در این محله گفت: مراسم قرائت دعای امین الله با نوای علی اکبر مونسان مسوول اجتماعی پایگاه و مراسم قرائت سوره مبارکه جمعه و قرائت حدیث کساء از دیگر برنامه های اجرایی است.

او خاطرنشان کرد: همچنین رزمایش سراسری دفاع از مقر با حضور بسیجیان همراه با گشت محله محور بسیج در جهت ایجاد آمادگی در بسیجیان در طی فراوان ها و برنامه های متنوع برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار