خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان استان قزوین در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان

سیاهکلی مرادی گفت: دانش آموزان قزوینی موفق به کسب ۱۱ رتبه کشوری در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ( کسب ۵ رتبه کشوری) شدند. و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان(کسب ۶ رتبه کشوری) شدند.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۹۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، با توجه به افزایش آسیب ‌های اجتماعی که ممکن است گریبان ‌گیر نوجوانان شود، سازمان آموزش‌ و پرورش با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و مجموعه‌ یاری گران زندگی، از سال ۱۳۹۴ با هدف افزایش آگاهی ‌های عمومی نسبت‌ به خطرات پیش روی نوجوانان اقدام به برگزاری جشنواره نوجوان سالم کرده است.

این جشنواره با محوریت پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی مختص به نوجوانان و با هدف آگاهی‌ بخشی به نوجوانان و در سه بخش مختلف برگزار می ‌شود.

در همین راستا نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به موفقیت دانش آموزان قزوینی در این جشنواره بیان کرد: دانش آموزان قزوینی موفق به کسب ۱۱ رتبه کشوری در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ( کسب ۵ رتبه کشوری) شدند. و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان(کسب ۶ رتبه کشوری) شدند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۸ هزار فرهنگی، دانش آموز و اولیاء در جشنواره نوجوان سالم و جشنواره ابتکارات و خلاقیت های فرهنگیان شرکت کردند که پس از داوری در سطح نواحی مناطق، تعداد ۶۲۸ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و تعداد ۶۴ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال گردید.

که درمجموع استان قزوین موفق به کسب رتبه های زیر گردید؛ 

 رتبه های اول کشوری: 

ایده پردازی: امیرمهدی خیرخواه

فیلم داستانی: زهرا نظری 

فیلم تدریس پیشگیری: مهری سرایی

 

رتبه های دوم کشوری: 

بازی های رایانه ای: زهرا رضایی 

پروژه های مداخله ای: زینب سلطانی 

برنامه عمل سالانه: لیلا سادات مرتضوی 

منابع آموزشی و کمک آموزشی: علی چناغچی

 

رتبه های سوم کشوری: 

نقاشی آبرنگ: مبینا حاجی زاده 

طرح درس: احداله حسن پور

 

رتبه های شایسته تقدیر کشوری: 

نقاشی مداد رنگی: سیتا رحمانی 

منابع آموزشی و کمک آموزشی: مهری غفوری

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها