زنجان -سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان طارم گفت: فعالیت مرکز فیزیوتراپی هلال احمر این شهرستان پس از ۱۰ ماه تعطیلی، مجدد آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۱۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

 

آغاز به کار مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارمبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، کریم‌جعفری اظهار داشت: فعالیت فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم پس از ۱۰ ماه تعطیلی با تلاش مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مجدد فعال شد و هموطنان خدمات مورد نیاز را از امروز در این مرکز دریافت خواهند کرد.


وی تاکید کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در کمتر از یک ماهه گذشته قول راه اندازی مجدد این مرکز را با توجه به درخواست اعضای شورای اجرایی هلال احمر طارم و شهروندان داده بودند که امروز این مهم محقق شد.


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: در این شهرستان بجز فیزیوتراپی هلال احمر هیچ مرکزی وجود ندارد تا به هموطنان در این حوزه خدمات ارائه شود.


جعفری بیان کرد: در مدت زمان تعطیلی این مرکز شهروندان طارم برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به مرکز استان یا استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از امروز فعالیت مرکز فیزیوتراپی برای ارائه خدمات به هموطنان هر روز به جز روز‌های تعطیل از ساعت هشت صبح انجام‌می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار